zaterdag, maart 11, 2006

 

Leuk

Nou moet ik toegeven het zat er aan te komen dat jullie me een keertje gingen pakken,.. ik heb het overleeft dus ok,.
nou zit ik op mijn vrije zaterdag avond te zwoegen op het officieele H.C.G.S. wapen terwijl jullie kansloos dronken zijn bij victeuria,. ik op google zoeken naar hcgs eens kijken of ze ons al een beetje kennen,.. zie ik elle gilr forum staan en hcgs ik kijken en ja hoor het ging over ons,.. jullie zullen denken waar blijft de clou? nou hier komt ie,.. ik zit dus te kijken wat die nessie's over ons geschreven hebben kom ik op het volgende uit,.
gepost door Banana: " t was echt heel gezellig he!! in welke teams zaten jullie dan? ik kwam daar illegaal en hoorde bij H.C.G.S. en jongens b2 van de IJssel (maar kben een meisje hr, ging als begleider terwijl k nog lang geen 21 ben)"
wie o wie zal die zijn,... hadden wij als hcgs niet toevallig een meisje bij ons die tevens de toenmalige vriendin van dixi was?....

Comments:
WHAHAHAHAHAHA!!! ok, jullie weten wat dit inhoudt; bijdeze zijn alle emmausgangers van hcgs benoemd tot Sherlock Holmes om uit te zoeken of Juul het echt is...Banana heeft namelijk al 412(!!!) posts op die site gedaan, lijkt me een beetje veel. Dus beter zoeken jullie uit of ze echt zo'n kansloze nessie is zonder sociaal leven...

Ik wens u allen een goede jacht! :P
 
PEPPEL
 
PEPPEL de gekste!!
 
Een reactie plaatsen



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?